jueves, 14 de febrero de 2019

CONTES PER PENSAR: D'ON VENEN LES IDEES?


Dilluns a la tarda va venir la Tina i ens va explicar un conte que es diu D’on venen les idees? 


Tots vam estar molt atents mentre ho explicava, i quan va acabar, vam poder fer conversa i explicar moltes coses; què ens havia aportat, si ens havia passat alguna cosa semblant, com ho havíem solucionat...



Algunes de les nostres reflexions les vam poder escriure per tal i que li arribessin a la Tina i se les pugui llegir.

“No hem d’estar nerviosos perquè no ens vindran les idees” Gorka
“A mi m’ha fet pensar que un dia vaig agafar un paper i no sabia que fer i vaig decidir buscar un oceà per Google i em va sortir molt bé” Nerea
“Per tenir bones idees he d’estar en silenci i tranquil·la” Carla
“M’ha agradat el conte perquè a mi m’ha passat el mateix que a la noia, que no tenia cap idea” Iria

Ara tenim el llibre a la biblioteca de la nostra classe i el podem agafar sempre que volem, és genial!

No hay comentarios:

Publicar un comentario